Salı, Mayıs 01, 2018

İnciler-5

İnciler

İnciler-5

      Çok konuşan insandan uzaklaş, fayda gelmez.
  -
            -Ben bir salak mıyım? Cin fikirli olamıyorum; çok uğraştım.
            -Birisi beni bi silkelesin ya, şu içimdeki kurumlar dökülsün ya da biri itfaiyeden baca temizleyici çağırsın. Yoksa güzelim hikâyelerim dökülmüyorlar.  J 04.04.18
            -neşeli, şen şakrak insanlar herkes tarafından sevilir, etrafları kalabalık olur her zaman ama onların keyfi kaçtığında birden yalnız kalırlar; hayatları yalandır açıkçası. 05.04.18
            -Ticarette, neden başarılı olunmaz? Montaigne’ye göre: beden ve ruh, aynı şeye hizmet etmeliymiş; başarısızlığımın nedeni çok net ortaya çıktı şimdi. J 06.04.2018

            -Her şeyde doğayı ve hayvanları örnek alıyoruz, icatlar yapıyoruz ya hani;  biraz da hayvanlaşsak mı acaba diyorum? 14.04.18
        -“Kafa kalmadı bende, va mı, va mı?” 
Bakkal: “Hoppalaaaa!”
“hoplama, dingille gitcek.”
Bakkal: “Sen deli mi deyibbatırın kendine?”
“Kafa kalmadı deyooom kafa, annadiiii?”
Bakkal: “Hadi git başımı belaya sokcan, kafa galmadı galmadı!”
Kafasını kaşır bakkal, döner: Delinin zoruna bak ya, beni de delirtcek!” 15.04.18
-Gün, herkes için eşit, 24 saat değil mi yoksa? Neden bazıları daha çok bazıları daha az hatta bazıları hiç kazanamadığı gibi elindekinden de zarar ediyor? Bir iş var bu işte. Zaman bile adil değil bu insan denilen yaratığa. J 28.04.18
-Hayal kurmak güzel de bir de onu hayata geçirmek için hareket gerekli. Haydi, kaldır kıçını! 28.04.18
-Zorlama boşuna, zorlayınca can çıkmadığı gibi, kafadan da bir bok çıkmıyor. Bütün suç kıçta. O bile zorlanıyor bazen. J 28.04.18


                                                                               Halil Gönül
Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.